Followers

Saturday, November 17, 2018

BBM 3410/18 : I'm Aunty tO be!







Pada minggu lepas , keluarga aku telah dapat perkhabaran yang gembira apabila keluarga aku akan menerima ahli keluarga yang baharu pada tahun depan..Iyee! aku akan dapat anak buah tak lama lagi..Kakak aku, iaitu Kak Ika pregnant!! Ini adalah anak buah pertama aku dan cucu pertama bagi abah dan mama..Abah dengan mama nak jadi Atok Abah dan Mak Tok Ma..Dan aku semestinya akan menjadi Aunty Yaa Gojes lagi Jelita.. hahahaha..sila muntah hijau...hehehehe....
                                                        
ALLAH! terujanya aku rasa!..

Dah lama tak dengar suara budak menangis dalam rumah ni..heeeeee..
Aku tak sabar nak  beli baju kat baby yang bakal lahir nanti.. Habislah lah anak sedara aku tu nanti aku sarungkan badan dia dengan macam-macam benda.. hahahaha..
Nak tunggu anak sendiri macam lama lagi, so kita kerjakan anak buah jela dulu ea..

Perasaan bila first time nak ada anak buah!
Teruja sangat-sangat!😆
Sebelum nie dapat tengok orang lain je ada anak buah, but soon I’m going to be an aunt! Aunty Yaa can’t wait to hug and kiss yOu baby..😘
Please stay safe and grow healthy in your mummy tummy..🤰
Aunty Yaa can’t wait to see you baby!😄
Aunty Yaa lOve you so much sayang!
Semoga Allah melindungi kamu sayang!👩‍👧






No comments:

Post a Comment