Followers

Thursday, October 11, 2018

BBM3410/18 : Teh Hijau Menu Diet Saya!




Asalamualaikum..Hye..

Entry hari ni aku nak share tentang teh hijau atau lebih dikenali sebagai Green tea. Aku dah mengamalkan minum teh hijau ni dalam 3 minggu. Niat dan matlamat utama aku minum teh hijau ini adalah untuk menguruskan badan sebenarnya. hahaha..aku sedar diri badan aku dah naik mendadak lepas raya hari tu..Semakin berkembang dengan sihat badan aku ni. So, risau punya pasal aku pun google beberapa tips yang boleh diamalkan untuk mengurangkan berat badan. Banyak tips yang diberikan tetapi yang paling menarik aku jumpa adalah mengenai kurus dengan teh hijau. Aku memilih teh hijau kerana yang pertama adalah sebab harganya yang lebih murah dan senang untuk dibeli. 

Amtara kebaikan teh hijau ini adalah dapat meningkatkan mentabolisma dalam badan. Jika mentabolisma dalam badan tinggi akan dapat mencepatkan lagi proses penurunan berat badan.


No comments:

Post a Comment