Followers

Sunday, December 9, 2018

BBM3410/18 : Luahan Hati di Muka Buku (Facebook)



 Instagram sudah, Twitter sudah, Blog pun sudah..Dan akhirnya Facebook pula yang seterusnya..
Jangan Prof  suruh buat Wechat dengan Tiktok pula dah la...Sorry Prof🙏🏻.. saya bukan budak TikTok..hahahaha...

Sudah minggu-minggu terakhir nie, rasa sedih pulak nak tinggalkan kelas ProfDrN...
Banyak perkara saya belajar selama dalam kelas prof nie.. Perkara yang saya tak akan boleh lupa adalah tugasan berlakon...saya sangat lah kayu tapi tak la sekayu Fattah Amin..🤣 boleh la berlakon sikit-sikiy walaupun selalu dapat watak kena tolak-tolak...hahahahaha🤣

Saya juga belajar konsep redha dalam kelas prof...redha terhadap segala tugasan yang diberikan walaupun tugasan tu tak pernah habis...kena tinggal dengan boyfriend pun kena amalkan konsep redho..hahahaha🤣 sabar jela..🙌🏻

No comments:

Post a Comment